söndag 28 oktober 2012

Jag gillar...

 
...böcker av alla de slag!
 
Vi diskuterade läsning och böcker idag, sambon och jag. Han är ingen bokmal och vill att en bok ska vara riktigt bra för att han ska läsa den. För att jag ska låta bli att läsa en bok måste den vara riktigt dålig. Som tur är så är det sällan man stöter på såna.

På nattduksbordet just nu ligger Kerstin Ekmans "Grand final i skojarbranschen" och väntar på att jag ska krypa till sängs. Jag väntar också!
 
 


 
Med de här bilderna är jag med och tävlar om presentkort från Coolstuff.
 Här kan man se fler bidrag.


16 kommentarer:

  1. Böcker gillar jag med. Fin triss, första bilden blev min favorit.

    SvaraRadera
  2. Böcker! Vad finns det kring böcker att INTE gilla? ;) Inget! Bra triss!

    SvaraRadera
  3. Jag gillar också böcker...
    Härlig triss!
    Ha en fin kväll!

    SvaraRadera
  4. Jag gillar också att läsa böcker!!:-)

    SvaraRadera
  5. Hurra Og hurra.
    Kjempetriss.
    Mormor

    http://www.starbear.no/mormor/2012/10/28/jag-gillar-var-oppgaven/

    SvaraRadera
  6. Böcker gillar jag också skarpt! Så den här trissen gillar jag mycket, fina fotografier också :-)

    SvaraRadera
  7. Böcker är fantastska. Ett äventyr utan dess like utan att resa sig ur sängen =) Fin triss.

    SvaraRadera
  8. Förstår precis för det gillar jag också. Ska nu börja på en ny bok och det är alltid så spännande vilken man väljer :-)

    jag tror att du skulle få fler kommentarer om du tog bort denna förtretliga ordverifiering :-)) det är jobbigt när man ska kommentera hos många....

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för tipset! Är ny på det här med att blogga, så jag har inte alltid riktigt koll på vad jag gör och hur det funkar. Men nu tror jag att jag tagit bort ordverifieringen. :)

      Radera
  9. Snygg triss, passar ju dej som handen i handsken :)

    SvaraRadera
  10. Läsa är inte min starka sida med du framhäver läsandet så vackert i dina bilder :)

    SvaraRadera
  11. Att läsa böcker är något jag ockå gillar väldigt mycket så din triss passade mig som handen i handsken. Väldigt fina bilder. :)

    SvaraRadera